torsdag den 1. oktober 2009

Oktober og november scrap

VIGTIG VIGTIG!!
Det har ikke været muligt at låne hverken ungdomscenteret eller skoletorvet den 17/10, derfor er vi i indskolingsbygningen. Der hvor 1 årgang holder til.


Så er vi klar igen.

I oktober bliver det lørdag den 17/10-09 fra kl 10.00, denne gang vil vi være i ungdomscenteret på kjellerup skole (i mosaikken) Der skal nok være en til at tage imod og vise vej :-)

November datoen bliver søndag d. 22/11-09 samme tid og sted.

Skriv endelig hvis du har lyst til at være med til en hygge dag.

December måned holder vi fri, da jeg ikke har mulighed for at få alle min unger passet. Vi vender stærkt tilbage i slutningen af januar..

4 kommentarer:

  1. Jeg tilslutter mig her, og glæder mig til at være sammen med en flok rigtige scrappere :o) Håber at en amatør som mig kan få inspiration fra rigtige proffer ;o)
    Vi ses lørdag de 17. Hilsen Tanja

    SvarSlet
  2. Halløjsa
    Håber jeg kan få tingene til at flaske sig så jeg kan komme. Det bliver nok først v. frokost tid.
    Glæder mig til at være kreativ sammen med jer! :-)
    ses d. 17/10! :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan desværre ikke komme den 17. okt... øv øv Hilsen Jannie

    SvarSlet
  4. Hejsa... jeg er frisk og glæder mig meget til at se hvad i andre laver af ting og sager.
    Ses lørdag.
    /Nina

    SvarSlet